oost-amerika-2017.reismee.nl

Florida Miami

De laatste halte van onze Amerika reis 2017 staat alweer op het programma. We gaan naar Miami, de feeststad van "the rich and famous" uit de USA. De stad waar iedereen komt om te zien en om gezien te worden. En nu dus ook de stad van de "Van der Markies"

Deze locatie staat voor ons in het teken van nog meer uitrusten en een beetje sight seeing.

Het hotel is mooi typisch Miami hotel. Heel smal en lang, voorzien van prachtig zwembad met luxe ligbedden, ptima service en een eigen doorgang direct naar het strand. De kamer is ruim, voorzien van goede bedden, badkamer en via enkelglas hebben we zicht op de restaurants, bars en doorgaande hoofdweg. Volop gelegenheid om de hele nacht te kunnen genieten van het straatleven van Miami

Uiteindelijk toch nog een excursie gedaan. Meegereden met de "DuckTour" een bus die ook in het water als boot kan. De stad en de eilanden van Miami bekeken. Een prima tijdverdrijf in deze warme en vochtige stad.

Dan is het uiteindelijk donderdag 27 juli 2017. Niet alleen de laatste dag van onze vakantie in het oosten van de USA, de dag dst de terugreis begint, maar nog veel belangrijker "de verjaardag van Marion" omdat we best vroeg weg moeten kunnen we het niet heel uitgebreid vieren. Maar dat doen we later wel.

De terugreis verloopt soepel maar langdurig. Eerst met het vliegtuig naar New York, daar 3,5 uur wachten en dan door naar Amsterdam. Helaas in een heel ouderwets vliegtuig dus geen uitgebreide films etc, wel voldoende beenruimte om goed te kunnen .

De aankomst thuis is ook een verrassing, de woonkamer is opnieuw geschilderd, de vloer is opgeknapt en we krijgen een nieuwe bank. Thuiskomen was nog nooit zo leuk.

Ik hoop dat jullie van onze reisverhalen hebben genoten. Als je zin hebt kom je snel langs voor een bakkie en om de verhalen aan te horen.

Groeten vanuit Honselersdijk.

Marc

Geweldig en mooie verhalen van der Markies ?