oost-amerika-2017.reismee.nl

Orlando Florida deel 2

Nadat we ons gesetteld hebben in de villa (en de weg in dit grote huis hebben gevonden) doen we het ff rustig aan.  Een beetje zwemmen en relaxen.

S-Middags gaan we naar een outlet shopping center waar ze voor een ieder wat wils hebben.  Kleding, sieraden, tassen, horloges, voedsel ( we zijn per slot van rekening in de USA) sportkleding en nog veel meer, en alles in hele grote    getallen. Nadat we allemaal meer of minder geslaagd zijn, gaan we met onze aankopen terug naar de villa, morgen gaan we naar het eerste pretpark.

Het eerste pretpark dat we bezoeken is Seaworld. Een combi van pretpark en dierentuin van zeedieren. Het pretpark is oke, maar de show met Orka's ( heel bijzonder wat ze deze dieren aan kunnen leren) en de show met dolfijnen zijn echt te gek. Prima park om een dagje    te vertoeven.

De tweede dag zetten we de wekker   iets eerder, want we willen op tijd op plaats van bestemming zijn "Universal Studios" Orlando. Dit zijn 2pretparken en één zwempark. Wij hebven ervoor gekozen om het waterpark te laten voor wat het is en ons volledig op de 2 pretparken te stortten. We schaffen ons zelf een 2parkenpas voorzien van ExpressLane aan, we kunnen nu beide parken onbeperkt in en uit en hoeven niet in de gewone wachtrij te staan. Alle ribben uit je lijf, maar achteraf blijkt het een goede keuze.

We kunnen overal langs de normale wachtrij lopen, wat soms wel een uur wachten scheelt. We zien kans om 22 attracties in één dag te bezoeken, een prima keuze deze pas. De beste attracties  ( Harry Potter   , The Mummy, Rockit) doen we zelfs 2 keer.

Alles ziet er fantastisch uit, het bouwen van attracties kan je wel aan deze club overlaten.  Zowel wat betreft aankleding (alles ziet er als echt uit) van de attracties als de techniek (3d-4d in combinatie met 8banen) zijn te gek.

Ondanks dat het s-middags met bakken    uit de hemel komt hebben wij een fantastische dag en doen wij 's-avonds tevreden de lichten uit in het park.

De 3e dag in onze villa besteden wij aan uitslapen en relaxen, morgen gaan we deze oase van rust verlaten en gaan we Captiva Island. Een eiland in de golf van Mexico.

Tot later.

As

Super reis mooie reis en hoe leuk dat jullie zoveel verschillende dingen doen. Geniet!!!

Cobi

Wat een leuk verhaal Erwin
Je moet hier een boek over gaan schrijven
Fijn dat jullie zo genieten met elkaar geweldig
Ik kijk uit naar het volgende verhaal
Liefs voor 4

Annemarie

Super gaaf allemaal!!! Echt genieten?