oost-amerika-2017.reismee.nl

Orlando Florida

14 juli 2017 04:15uur

De wekker gaat, we moeten eruit, je begrijpt dat dit voor ons geen pretje is, en voor een aantal van ons (ik noem geen namen Kelly) een ware kwelling. Na het nodige gemopper, gekwar en hier en daar een diepe zucht zijn we dan toch allemaal klaar om aan het vervolg van deze reis deel te nemen.

We worden opgehaald door een privé chauffeur met een megagrote SUV. Deze brengt ons naar het vliegveld, we zijn blij dat we deze manier hebben gekozen, want het is zonder files toch wel 3 kwartier rijden. De chauffeur zet ons keurig af bij de juiste hal waarna het inchecken kan beginnen. We zijn vlot door alle officiële zaken heen waarna we met een speciale shuttle bus naar de juiste pier worden gebracht. Hierbij wordt echt duidelijk hoe groot het hier is. Vanaf de vertrekhal tussen de vliegtuigen doorrijden naar onze pier duurt nog eens 10 minuten. Maar dan heb je ook wat. 60 Gates met allerlei winkels en restaurants. Eindelijk ff ontbijten en dan hup het vliegtuig in.

Een prima vlucht met United Airlines voorzien van de nieuwste films, en dat voor een vlucht van 2uur . Helaas voor deze luxe moet bijbetaald worden . Dan maar ff de ogen dicht.

Bij aankomst de huurauto opgehaald en naar onze tijdelijke villa gegaan. Wat een prima woning. 4 Slaapkamers, 3 badkamers, woonkamer, eetkamer, speelgarage en gelukkig het lang verwachte privé zwembad. 's-Middags inkopen gedaan bij de plaatselijke buurtsuper "Wallmart" (kolere wat is dat groot) en hoppa lekker plonzen.

Morgen gaat onze reis in Orlando en door Florida echt van start.

Cobi

Ja smorgens vroeg op staan is soms geen pretje
Maar als je dan eenmaal op plek van bestemming bent
En lekker kan gaan zwemmen is het leed misschien snel geleden ,
Nu lekker genieten ,van Orlando
Kijk nu al weer uit Naar jullie volgende verhaal gr omi ma ?

Rita Harry

Lijkt mij niet alles hoor om zo te moeten leven in je vakantie,erg zwaar allemaal.
Jongens nog an toe wat een belevenissen allemaal.Veel plezier in Orlando en geniet er lekker van.